понедељак, 14. мај 2012.

Hačapuri


Ovo je jedan poznat gruzijski kvasni hleb koji se može napraviti u više oblika. Ja sam pravila u obliku čamca a recept sam uzela ovde hačapuri, koji je zaista jednostavan i zahvalan, obzirom da ne zahteva puno namirnica. Preporučujem vam da pogledate verziju i na ovom video klipu...

Potrebno je:
400 gr brašna
1 1/2 dl vode
10 gr kvasca
1 jaje
kašika margarina
so i šećer
300 gr sira
2-3 jaja
Priprema:
Razmutite kvasac u malo vode sa šećerom i ostavite da kisne oko 10 minuta. U posudu sipajte brašno, dodajte jaje, margarin, uskisao kvasac i so. Umesite testo i ostavite da kisne (odmara) pola sata. Tada ga razmesite i podelite na 3-4 jufke. Svaku jufku razvucite 3-4 sm debljine u jajastom obliku. Na sredinu testa stavite deo izdrobljenog sira, pa stranice podvijte kao na slici sa jedne i druge strane. Krajeve zavrnite. To isto uradite i sa ostalim jufkama. Stavite u podmazan pleh i pecite oko 10-15 minuta, pa izvadite iz rerne. Na svaki hačapuri razbijte po 1 celo jaje i vratite u rernu da se peče još oko 5 minuta, tj. dok se jaja blago ne zapeku. Izvadite iz rerne i premažite hačapuri sa malo margarina. Služite toplo uz mladi luk, jogurt itd.


9 коментара:

  1. divno, ovo moram da probam. Nedavno sam pravila korpice od tost hleb sa jajima i baš mi se dopalo.

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo kao da je telepatija,baš sam neki dan gledala po internetu nešto slično da si prepišem.Jutros zavirim da vidim što ima kod tebe novoga i baš ono što mi treba!Ma ti si genije.pozz.odličan recept,prepisujem.

    ОдговориИзбриши
  3. Predivno mi izgleda,bilježit ću si recept,da isprobam,toliko je dekorativno i vjerujem preukusno:)

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je sigurno vrlo ukusno, jako volim domace hlepcice a ovo izgleda tako primamljivo, belezim za probu!:))

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo stvarno moram probati! Odlicno izgleda, a i jako volim ovakve stvari...

    ОдговориИзбриши
  6. Drago mi je da vam se sviđa, probajte, nego šta!

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман19 мај, 2012

    Baš si mi zagolicala i pljuvačne žlezde, a bogami i želudac. Sigurno je vrlo fino! :D

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман27 фебруар, 2016

    Zoko slučajno sam nabasala na ovu tvoju sliku pa se nasmejah ,jer i ja pravim često Hačapuri a inače da dopunim tvoj recept Hačapuri se pravi od posebnog sira koji se radi u Gruziji i ustvari to i jest Gruzijsko jelo nešto kao kod nas brza hrana (pljeskavice, hamburgeriodnosno pizza ) . Postoji i turska verzija koja se radi sa mlevenim mesom .Pozdrav i hvala što si postavila recept .

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi (ne znam ko se krije iza anonimne), vidim da i ti praviš hačapuri ali znam da svakako ima razlike, međutim mi pravimo sa našim sirom pošto nemamo gruzijski, a znam da postoji i turska verzija, negde se izmeša jaje a ja stavljam celo... najbitnije je da nam se dopada pa kako god...

      Избриши