четвртак, 1. децембар 2011.

Pileći ražnjići sa povrćem

             Belo pileće meso je zaista zahvalno za brzu pripremu jela i evo jednog od načina kako da ga spremite. Razmišljala sam kako, i u momentu sam dobila inspiraciju da to budu ražnjići u kombinaciji sa onim što mi se u tom trenutku našlo u kuhinji.
Potrebno je:
1 belo pileće meso
3-4 kisela krastavčića
3-4 šargarepe
nekoliko malih glavica crnog luka
(ja sam koristila ljubičast)
so, biber, suvi začin i
malo ulja
Priprema:
            Belo meso isecite na sitne komade, posolite, pobiberite i začinite suvim začinom. Šargarepu kratko obarite u slanoj vodi i isecite na kolutove. Crni luk isecite na četvrtine, ukoliko je krupniji na manje komade.
Na drveni rašnjić ređajte, komad mesa, komad šargarepe, komad luka i tako redom dok se ceo ražnjić ne popuni. Kada ste završili, prelijte sve ražnjiće sa malo ulja i ostavite nekoliko minuta da odstoje.

            Ispecite ražnjiće na zagrejanom roštilju (ja to radim na roštilj tiganju), neprestano ih okrećući da se ispeku sa svih strana.
            Poslužite ih uz pire krompir i kisele krastavčiće ili štogod, po vašoj želji. Naravno, pre toga skuvajte i domaću supicu ili, što da ne, neku iz kesice. I, ručak na brzinu je spreman.

7 коментара:

  1. Bas zgodna ideja za jedan fini i brzi rucak, a svidja mi se kombinacija boja, ljubicastog luka, crvenog i zelenog povrca sa kockicama mesa... sve izgleda tako veselo na tanjiru.:))

    ОдговориИзбриши
  2. Zoro odlični su ti ražnjići a i ideja da može da se kommbinuje sa onim što imaš trenutno u kuhinji.

    ОдговориИзбриши
  3. Zoro,mmmm...ogladeh gledajući:) Obožavam belo meso i kolorit je baš primamljiv, sad bih slatko ručkala samo da su mi bliže... odlično!

    ОдговориИзбриши
  4. stvarno odlična kombinacija, volim ovakve ražnjiće

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo dobro..moj sin bi jeo svaki dan :)!!

    ОдговориИзбриши