субота, 23. јун 2012.

Kolač od maka


           Nisam baš neki ljubitelj maka, ali, obzirom da sam ga kupila pre više od mesec dana, rešila sam da ga upotrebim i odlučila sam se za ovaj jednostavan recept, bez jaja i tako mi se ukus kolača svideo, da ću ga ubuduće češće praviti.
Potrebno je:
2 čaše (od jogurta) mleka
2   "          "      šećera
1   "          "      ulja
3   "          "      brašna
200 gr  nemlevenog maka
1 prašak za pecivo
Za preliv:
100-150 gr čokolade za kuvanje
3 kašike šećera
3 kašike ulja i
1 dl vode
Priprema:
              U posudu stavite mleko, šećer, ulje, brašno, pr. za pecivo i mak i sve izmešajte u jednoličnu masu. Sipajte u pleh, podmazan uljem i posut brašnom. Pecite oko 30 minuta na 180 stepeni.
U međuvremenu stavite čokoladu, šećer, vodu i ulje da se otope i sjedine. Pečen kolač prelijte ovim prelivom i ostavite da se dobro ohladi, pa ga secite na željene kocke.

    





9 коментара:

  1. Imam slican recept i znam da je kolac odlican:) Srdacan pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam sigurna da ćeš ga peči još koji put jer je jako dobar:)) Svi imamo slične recepte i zbilja je kolač odličan.

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan kolač,i ja pravim po ovome receptu,..veliki pozdrav:)

    ОдговориИзбриши
  4. Krasan je, volim ovakve kolače i volim mak!

    ОдговориИзбриши
  5. Super ti je kolač,a kako vidim da imamo svi slične recepte.Ja volim sve kolače osim sa jabukama(ali i njih pojedem)Vrijednice moja,ti nas uvijek fino nahraniš sad da pročitam tikvice pa da i njih probam.

    ОдговориИзбриши
  6. Zora kolac ti je odlican, probala napraviti i jako sam zadovoljna kako je ispao. Hvala na receptu i veliki pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Dragice, baš mi je drago što ti se dopao, videla si da je jednostavan i zaista ukusan. Pozdrav i tebi od ♥

      Избриши