субота, 2. јун 2012.

BRZE SLANE KROFNE

        Od moje majke sam naučila da spremam ove slane krofne i verujte, ona ih je pravila odokativno i tako ih i ja pravim i oduševljena sam se njihovim izgledom, ukusom a i brzinom pripreme (potrebno je najviše pola sata). Nikada ne možete pogrešiti u meri i uvek će vam uspeti. Unutra su šuplje a možete ih praviti i u obliku jastučića (empanada), puniti ih raznim nadevom...

Potrebno je:
1 jaje
oko 150-200 gr sitnog sira (sa malo presolca)
(umesto presolca od sira još bolje 1/2 čaše jogurta)
1 kašičica sode bikarbone
1    "    "   praška za pecivo
brašna po potrebi
ulje za prženje
Priprema:
            Stavite u posudu jaje, sir sa presolcem ili jogurtom, sodu bikarbonu, pr. za pecivo i zamesite rukama, dodavajući brašna dok ne dobijete testo srednje mekoće. Dobro ga rukama umesite pa oklagijom rastanjite u koru debljine najviše 5 mm.
Čašom vadite krugove i pržite na vrelom ulju, kao i svake druge krofne, oko minut sa jedne i minut sa druge strane. Ja sam pravila i pomoću kalupa i punila ih kačkavaljem i suvim vratom.



          Ove krofne ne upijaju masnoću, pa i nije potrebno da se stavljaju na salvetu za upijanje viška masti. 

7 коментара:

  1. Slane krafne su pravo iznenađenje za mene, a budući da se ne trebaju dizati ovo je dobro došao recept za brzi slani zalogaj.

    ОдговориИзбриши
  2. Zoro ovo ti je izvanredan recept za brzi doručak. Fenomenalno sutra pravim!

    ОдговориИзбриши
  3. Uh, nekada sam ove krofnice pravila jako često :) Dobro me podseti!

    ОдговориИзбриши
  4. Super su ti krafnice!Ja sam tako nekda pravila,pod nazivom -picarete-,neznam zašto takav naziv.Isto sam punila sa svime slanime,kad su djeca bila još kod kuće.Sada sam već zaboravila na taj recept,baš moram pogledati u svojoj tekici(već ostarjeloj),znam da isto ide jogurt.Ma fine su ti slane krofne,baš bi mi dobro sjela pokoja....a moram i ja malo se potruditi i nešto zamjesiti....pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  5. Ja ove slane krofne ne pravim po receptu, već odokativno, moja majka je to nekada često pravila ali bez jogurta, već samo sitan sir koji je najbitniji...

    ОдговориИзбриши
  6. Pa možeš i kašikom da ih stavljaš ne prljaš radnu površinu, još brže je jedino malo neugledne

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda bi to bili uštipci Ljiljo a ne krofne a i testo nije baš toliko mekano da bi se vadilo kašikom. Pozdrav!

      Избриши