субота, 1. фебруар 2014.

Domaći lek protiv kašlja

     Ovaj recept sam dobila u vreme inflacije, izuzetan je protiv kašlja, za brzo izbacivanje šlajma a mogu ga koristiti svi bez izuzetaka. Veoma je efikasan i brzo deluje.
POTREBNO JE:
150 gr šećera i
1/2 l piva
PRIPREMA:
              U dublji sud stavite šećer da se lagano otopi i dobije karamel boju. Sklonite sa vatre i sipajte pivo. Počeće da peni i zato pazite da ne iskipi. Vratite na vatru i kuvajte na laganoj vatri neprestano mešajući dok se šećer ne rastopi. Kuvajte i dalje dok ne dobijete gustinu ređeg (tečnog) meda a to je za otprilike 15-20 minuta. Tada sklonite sa vatre i preručite i manju posudu. Kada se ohladi treba biti gustine meda.
               Odrasli mogu uzimati  nekoliko puta na dan po 1 kašiku a mala deca po 1 kašičicu.
PS. Možete udvostručiti meru ukoliko je potrebno za više od 2 osobe.

4 коментара:

  1. uvjek su dobrodošli ovakvi narodni lijekovi.i u dosta slučajeva su učinkovitiji od medicinskih-hemijskih.
    odlično zoko,veliki pozzzz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tačno je Danka, narodni lekovi nemaju nuspojava kao što imaju medicinski. Pozdrav i tebi od ♥

      Избриши
  2. ja sam uvijek sklonija narodnim lijekovima i rado ih zapišem,nikad se ne zna kad će trebati,pozdrav draga.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se sa tobom i ja sam uvek za narodne lekove nego za medicinske. Ovi narodni, prirodni nemaju nus pojava kao medicinski lekovi. Pozdrav i tebi!

      Избриши