понедељак, 16. јул 2018.

Kremasta čokoladna torta

              Recept za ovu kremastu tortu, fenomenalnog ukusa sam modifikovala... dakle, ja uživam u tome da nešto izmenim u već postojećim receptima, tako da dobijem nešto, baš po mom ukusu a verujte, ova torta će osvojiti svakog čokoljupca na prvi zalogaj...


POTREBNO JE:
Za koru:
7 jaja
9 kašika šećera
5 kašika ulja
5 kašika brašna
3 kašike kakaoa
2 kašičice pr. za pecivo
2 kašike vode
Za krem:
7 dl mleka
5 kašike šećera
2 pudinga od čokolade
2 kašike kakaoa
100 gr čokolade za kuvanje
125 gr margarina
I još. 
1 kesica šlaga u prahu
PRIPREMA:
             U dublju posudu mikserom mutite jaja sa šećerom dok se šećer ne otopi. Smanjite mikser pa dodajte ulje, mutite minut-dva pa dodajte vodu i na kraju mešavinu brašna, peciva i kakaoa i sve dobro izmešajte varjačom ili kašikom. Smesu sipajte u najveći pravougaoni pleh od rerne, prekriven pek papirom i pecite koru na 180-200 st. oko pola sata (probajte čačkalicom). Pečenu koru izvadite iz rerne i ostavite da se ohladi.
              U poseban sud rastvorite puding i kakao sa 3 dl mleka a ostatak mleka sa šećerom stavite da provri. U provrelo mleko zakuvajte puding pa kuvajte dok se ne zdusne. Na kraju dodajte čokoladu,  sklonite sa vatre, mešajte dok se čokolada ne otopi i u mlak krem dodajte margarin. Sve dobro izmiksajte dok ne postane kremasto.
               Ohlađenu koru izvadite iz pleha, sklonite papir i po dužini isecite dva puta, tako da dobijete 3 kore. Moj pleh je baš dugačak, zako da sam od širine "izvukla" još jednu (četvrtu koru).
                Na dužu tacnu stavite prvu koru pa je premažite kremom... ponavljajte postupak dok ne utrošite sve kore i krem.
                Ja sam poslednju koru ukrasila i sa umućenim šlagom ali nije obavezno.









Нема коментара:

Постави коментар