понедељак, 26. септембар 2011.

Slatko - kisela paprika

            Papriku volim da stavljam u tegle, a na ovaj način to radim već nekoliko godina unazad. Brzo je i nije ni malo komplikovano a paprika je izuzetno ukusna, čvrsta i može trajati i duže od jedne godine.
Potrebno je:
5 kg crvene paprike
400 gr šećera
2 l sirćeta
2 kašike soli
1 kašičica konzervansa
Priprema:
Papriku operite, očistite od drški i semena. Možete je raseći uzduž na polovine ako želite filete ili na četvrtine ukoliko su mnogo krupne. U loncu zagrejte sirće, šećer i so do ključanja, ubacite jednu turu paprika i pustite da baci ključ. Paprike izvadite i stavite u cediljku. Tako uradite i sa ostalim paprikama.

                                                                                                              
Kada završite sa svim paprikama u ostalo sirće stavite konzervans. Prohlađenu paprike gusto poslažite u tegle i prelijte prelivom. Pritisnite plastičnim pritiskivačem. Tegle poklopite tanjirićem i ostavite do sutradan i ukoliko je potrebno dolijte još tečnosti. Povežite ih celofanom ili poklopcem i odnesite u ostavu.







           

24 коментара:

  1. Moram priznati da ja rijetko kiselim paprike ili spremam takvu vrstu zimnice, svoj vrt nemam, a sad se za malo novca može kupiti bilo kad i bilo kakva ukiseljena salata. Znam da kupovna nije kao domaća...Tvoja izgleda tako divno zapakirana u ove teglice, uredno i baš privlačno..

    ОдговориИзбриши
  2. Ohoho, ja jutros komentarisem jednu zimnicu, veceras vec druga:) Bravo, Zoro! Paprike obožavam i uvek mi prija da nađem dobre recepte. Beležim! Hvala za receptić....

    ОдговориИзбриши
  3. Zazubiceeeee.Znas ti moja Zoro da ovde u radnji uvoze neke tegle iz Turske 370 ml zapremine kostaju..3 eura i nicemu nisu!!

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман31 август, 2012

    JA CU TEK DA PROBAM:-) HVALA ZA RECEPT

    ОдговориИзбриши
  5. da li se prohladjene paprike naliju vrucom tecnoscu ili mlakom

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tek sam sada videla komentar, tj. pitanje,mlake paprike nalijte mlakom tečnošću...

      Избриши
  6. Nije mi jasno kako neide ni malo vode vec samo sirce ili ste zaboravili napisati.pozrav

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam zaboravila da upišem jer voda zaista ne ide, zato ima toliko šećera da bi se ublažila kiselost...

    ОдговориИзбриши
  8. danas sam prvi put u zivotu pripremala paprike za zimu..i bas ovaj recept sam iskoristila....sve sam bas brzo obavila,,,,za sat vremena ,,,jedva cekam da ih probam...i da se opet javim sa rezultatima posle degustacije,,,,hvala Zori...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja godinama koristim ovaj recept i ne odustajem od njega. Verujem da ćeš i ti biti zadovoljna i očekujem da se javiš kada bude degustacije, Hvala tebi što si odabrala baš moj recept. Pozdrav!

      Избриши
  9. Ja sam ih upravo pocela praviti po ovom receptu.Nadam se da ce bit ukusne .

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Amira, verujem da ćeš biti zadovoljna, ja ih ovako ostavljam godinama i uvek ostanu čvrste sve do sledeće godine. Hvala na isprobavanju recepta ♥

      Избриши
  10. Ono što me dovodi u nedoumicu je koje je sirće u pitanju. Koje ste sirće koristili? (jabukovo, vinsko, alkoholno)

    ОдговориИзбриши
  11. A sta je ovo belo u teglama, beli luk je l'?

    ОдговориИзбриши
  12. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  13. Одговори
    1. Draga Marija, paprika bude čvrsta i može trajati više od godinu dana a da ne omekša...

      Избриши
  14. imam ovaj recept nekoliko godina. odlican je

    ОдговориИзбриши
  15. Hvala na komentaru... zaista je dobar. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши