среда, 10. новембар 2010.

ČOKOLADNA TORTA

Znam, postoje razni recepti za čokoladne torte, probala sam razne, ali ovaj mi je omiljeni. Nije preskup, a ko voli torte sa čokoladom, ovaj zaista treba isprobati.
Potrebni sastojci:
Za kore:
8 jaja
8 kašike šećera
8 kašike mlevenih oraha
3 štangle strugane čokolade i
5 kašike brašna.
Za fil:
3 jaja
250 g šećera u prahu
2 pudinga od čokolade
1/2 litre mleka
200 g čokolade i
250 g margarina
Priprema:
Dobro umutite jaja sa šečerom ( ja obično umutim prvo belanca, dodam šećer i na kraju žumanca), zatim lagano umešajte orahe, čokoladu i brašno. Od ove mase ispecite 4 kore (30x20) ili okrugle, po vašoj želji.
Za fil umutite jaja sa šećerom, u to dodajte puding od čokolade i sve skuvajte sa mlekom. U još vruć krem dodajte čokoladu a kad se ohladi dodajte margarin.
Filujte svaku koru a odozgo ukrasite po želji, istim kremom, otopljenom čokoladom ili šlagom.
Obzirom da je recept pogodan za pravljenje torti u raznim oblicima, ja sam je napravila u obliku POTKOVICE, za ćerkinu godišnjicu braka.

Нема коментара:

Постави коментар