уторак, 3. мај 2011.

Kolač od višanja sa kafom i šlagom

Potrebno je:
Za koru:
125 g margarina
125 g šećera
1 vanilin šećer
1 jaje
2 žumanca
3 kašike skuvane nes kafe
150 g brašna
2 kašičice pr.za pecivo
          Umuti margarin, šećer, jaje, žumanca i vanilin šećer, dodaj nes kafu i na kraju brašno sa pr. za pecivo. Stavi u pleh obložen papirom za pečenje. Pleh je prečnika 26 cm.
Za šam:
2 belanca i 60 g šećera
           Umutite belanca i postepeno dodajte šećer. Šam premažite preko predhodnog sloja i pecite 30 min. na 175 stepeni. Ispečeno testo presecite na pola.


Za fil:
500 g višanja
2 dl soka od višanja
100 g šećera
1 puding od vanile
            Višnje, šećer i 1 dl soka kuvajte 1 minut i dodajte puding rastvoren u 1 dl soka od višanja. Skuvajte.
Na donju koru stavite vruć krem od višanja.

Za šlag:
2 kesice šlaga
1 dl kisele vode
pola čaše kisele pavlake
          Umutite šlag sa kiselom vodom i dodajte kiselu pavlaku. Umućen šlag premažite preko krema.

Preko šlaga stavite drugu koru:

Tortu ukrasite šlagom po želji. Ja sam u šlag dodala sitno seckane višnje.

4 коментара:

  1. Moja mama pravi nešto jako slično i dopada mi se. Ovaj šlag sa kiselom vodom i kiselom pavlakom prvi put vidim. Moram da probam.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман03 мај, 2011

    Njami, njami! ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo mi se jako dopada i ovaj dodatak kisele pavlake u slag nikad nisam probala, pamtim:))

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala drage moje na lepim komentarima a što se tiče dodatka kisele pavlake u umućen šlag u prahu, ja to često koristim jer dobije na ukusu i gustini (po želji se može u to dodati malo šećera u prahu)...

    ОдговориИзбриши