уторак, 5. април 2022.

Puding torta sa jagodama i plazmom

         Moja improvizovana nepečena torta sa namirnicama koje sam već imala a koje su dostupne svakoj domaćici. 
Kremasta je i lagana, brzo se i jednostavno pravi a ja sam dodala i jagode kako bi torti dale poseban osvežavajući ukus. 
Napomena: Umesto jagoda možete koristiti u maline, kupine, višnje, zavisi od voća koje imate i volite...
POTREBNO JE:
300 gr mlevenog plazma keksa
1,2 lit. mleka
5 + 4 kašike šećera
3 pudinga od vanile
2 kesice vanile
250 gr margarina
3-4 kašike prah šećera
300 gr jagoda
(ja sam koristila iz zamrzivača)
3 dl vode
1 kesica pudinga od jagoda
100 gr čokolade za kuvanje
2 kesice šlaga
PRIPREMA: 
        Otopite čokoladu sa malo mleka ili vode pa prelijte preko mlevenog plazma keksa. Sve dobro izmešajte (najbolje rukama), tako da se dobije mrvičasta smesa.
        U 2 dl mleka rastvorite puding od vanile pa ga dodajte u ostatak mleka kome ste dodali 5 kašika šećera i vanile. Kuvajte uz mešanje dok se ne zgusne pa sklonite sa vatre i ostavite pokriveno da se prohladi. Posebno mikserom umutite margarin sa prah šećerom pa dodajte kašiku po kašiku u puding. 
Mutite mikserom dok ne postane kremasto.
U poseban sud stavite jagode, dodajte 4 kašike šećera i vodu pa kuvajte nekoliko minuta a zatim ih dobro izgnječite. Vratite u posudu pa dodajte puding od jagoda koji ste rastvorili u malo vode. Kuvajte dok se ne dobije dovoljna gustina pa sklonite sa vatre i pokrijte.
Na dno okruglog kalupa sa obručem stavite prijanjajuću tanku foliju tako da prelazi ivice kalupa pa rasporedite trećinu mrvičaste smese, malo "utabajte" rukama pa preko njega stavite polovinu pudinga od vanile. Preko pudinga rasporedite drugu trećinu nrvičaste smese pa preko nje stavite fil od jagoda. Preko njega stavite ostatak mrvičaste mese pa drugu polovinu pudinga.
Ostavite tortu u frižider da se dobro ohladi i stegne pa je izvadite iz kalupa i stavite na tacnu (tanjir) za služenje.
Umutite šlag po uputstvu na ambalaži pa dekorišite tortu. Ja sam odozgo stavila i rendanu čokoladu.
Do posluženja tortu držite u frižideru
       





Нема коментара:

Постави коментар