субота, 14. јануар 2023.

Ćufte iz rerne

     Ukoliko imate mleveno meso (najbolje je mešano), predlažem vam da spremite ćufte na ovaj način jer su zdravije od onih koje se prže na masnoći. Veoma su sočne i ukusne 😋
PS. Ja sam koristila pola količine ukupnih namirnica i napravila dovoljan broj ćufti za dve osobe 👌

POTREBNO JE: 
400 gr mlevenog mesa
1 jaje
5 kašika prezli
1 glavica crnog luka
2-3 čena belog luka
1 kašičica aleve paprike
(ja sam i malo ljute tucane)
po ukusu soli i ml. bibera
1 kašičica suvog biljnog začina
1 ravnu kašičicu sode bikarbone
kačkavalj
i ulje
    Prezle (mrvice) potopite sa malo vode i ostavite nekoliko minuta dok ne upiju vodu.
Za to vreme na malo ulja propržite sitno seckan crni luk, posolite ga, pa kada omekša, dodajte i seckan beli luk i sklonite sa vatre. 
U sud stavite mleveno meso pa dodajte jaje, omekšale prezle, propržen luk, alevu papriku, biber, suvi začin i sodu bikarbonu pa sve dobro izmešajte rukama da dobijete kompaktnu smesu.
(ukoliko vam je smesa retka, slobodno dodajte malo brašna).
Ruke namažite uljem i od dobijene smese formirajte ćufte pa ih ređajte u uljem podmazan sud za pečenje. Ponavljajte postupak dok ne utrošite smesu.
Pecite u rerni zagrejanoj na 180-200 st. (zavisno od rerne) oko 15 min. tj. dok ne porumene pa izvadite i preko svake ćufte stavljajte po malo kačkavalja (ja sam imala u listićima). 
Vratite ih u rernu i pecite još nekoliko minuta pa poslužite tople a veoma su ukusne i hladne.


Нема коментара:

Постави коментар