петак, 3. јун 2022.

Bela rozen torta

        Izuzetno kremasta i preukusna torta koja se topi u ustima. Koristila sam rozen korice Dr. Oetker koje su zaista fenomenalne. Ukoliko želite vi možete koristiti i maline ili jagode ali sam ja ovog puta voće izostavila...
POTREBNO JE: 
1 pakovanje rozen korica 
za torte
1 litar mleka
3 pudinga od vanile
sa ukusom slatke pavlake
5 kašika šećera
1 kesica vanilin šećera
150 gr bele čokolade
200 gr putera ili margarina
200 gr šećera u prahu
300 gr šlag krema od vanile
PRIPREMA: 
        U 2 dl mleka rastvorite puding da nema grudvica pa ga dodajte u preostalo mleko sa šećerom i vanilom koje ste pustili da provri. Kuvajte uz neprekidno mešanje dok ne dobije dovoljnu gustinu pa dodajte izlomljenu čokoladu. Kada se čokolada otopi sklonite krem sa vatre i ostavite da se hladi, uz povremeno mešanje kako se ne bi uhvatila korica odozgo.
Posebno umutite puter ili margarin sa prah šećerom pa ga postepeno dodajte u ohlađen puding, uz neprekidno mućenje mikserom.
Šlag krem umutite po uputstvu na ambalaži pa 3 kašike krema dodajte u vanil krem. Lagano sjedinite mikserom. Vanil krem i šlag krem podelite na onoliko delova koliko ima korica, 
Filovanje: korica - vanil krem - šlag krem i tako naizmenično dok ne utrošite sav materijal.
Tortu odozgo dekorišite po vašoj želji, ostavite je u frižider da se dobro ohladi i stegne pa je poslužite.
PS. Torta je odmah nakon filovanja visoka ali nakon 2-3 dana, "izgubi" malo na visini jer korice  omekšaju i "stope" se sa kremom i šlagom. Ja sam je slikala nakon 3 dana 😏😋👌






Нема коментара:

Постави коментар