уторак, 24. април 2012.

Đavolja torta

Malo neobičan naziv torte, ali verujte izuzetno je ukusna. Recept sam pronašla na nekoliko sajtova.
Postoje razlike u pripremi, negde se u koru stavlja čokolada a negde ne. Ja sam je stavljala, ali zato su
mi kore ispale nešto tvrđe, što ne smeta njenom ukusu, jer čokolade, nikad nije dosta.
Potrebno je:
250 gr čokolade za kuvanje
300 gr brašna
125 gr margarina
250 gr šećera u prahu
1 jaje
3 kašike kakaoa
1 kašičica sode bikarbone
1/3 kesice praška za pecivo
prstohvat soli 
3 kesice šlag krema od vanile
nekoliko kapi extrata od vanile
175 ml vruće vode
Priprema:
U posudu izmešajte brašno, 50 gr prah šećera, kakao, sodu bikarbonu, prašak za pecivo i so. Posebno mikserom penasto umutite sa 200 gr šećera, pa dodajte jaje i extrat vanile. Sve dobro izmiksajte.
    Smanjite brzinu na minimum i u to dodajte po malo brašna, naizmenično sa vrućom vodom. Na kraju dodajte i 100 gr predhodno rastopljene čokolade. Sve dobro sjedinite.
    
Testo podelite na tri dela i pecite na 180 stepeni oko pola sata. Dobro ohlađene kore filujte umućenim krem šlagom a odozgo prelijte sa 150 gr rastopljene čokolade sa malo ulja.
         Torta je još bolja, ako odstoji dan-dva, naravno ukoliko se dotle ne pojede.






10 коментара:

  1. Čokoladne torte volim naročito kad u koru ide čokolada a ova tvoja izgleda lepo s obzirom na naziv:), a možda su mislili đavolski ukusna...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si Vesna, ovo je zaista "đavoljski" ukusna torta, oseća se najviše čokolada, meni je tako prijala uz kaficu...

      Избриши
  2. Čokoladni biskvit u kombinaciji sa šlagom je prava fantazija

    ОдговориИзбриши
  3. Preplaši se malo naziva torte,ali vidim da su odlični sastojci,baš kako volimo.Ne znam dali će uspjeti stajati dan-dva.Super.Prepisujem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gogo, jeste sam naziv malo "bez veze", ali probaj da je napraviš, nije teško a, ukusnija je, no što izgleda na slici...

      Избриши
  4. Hola , gracias por visitarme y compartir tus recetas ..me encanta descubrir recetas nuevs e intentar hacerlas ...besos te tu amiga cocinera desde ESPAÑA MARIMI

    ОдговориИзбриши
  5. Baš me zaintrigirala ova torta, napravit ću ju.

    ОдговориИзбриши