среда, 18. фебруар 2015.

Trobojni krem kolač

           Malo sam experimentisala sa receptom za ovaj kolač i toliko je dobar, da ukoliko ga isprobate, ubrzo ćete ponovo poželeti da ga napravite za svoje ukućane ili goste.
.POTREBNO JE:
ZA KORU:
1 čaša (od 2 dl) mleka
1 čaša šećera
1 čaša ulja
4 pune kašike kakaoa
2 jajeta
1 čaša brašna
1 kesica praška za pecivo
1 vanil šećer
 ZA KREM:
5 dl mleka
1 puding od vanile
3 kašike griza
3 kašike šećera
1 kašika ekstrakta od vanile
1/2 pakle margarina
ZA ŠLAG:
2 kesice šlaga u prahu
2 dl mleka
PRIPREMA:
            Umutite mikserom mleko, ulje, šećer i kakao pa podelite na dva dela.
U jedan deo dodajte jaja, brašno, pecivo i vanilin šećer. Sve dobro umutite mikserom i sipajte u uljem podmazan pleh (ili obložen papirom za pečenje) i pecite oko 25 min. na 180 st. (probajte čačkalicom).
Pleh treba biti dim. oko 20x30cm.

           Pečen kolač, izvadite iz rerne i odmah prelijte drugom polovinom smese.
           Za krem od mleka odvojte malo mleka i u njega umešajte puding i griz pa zakuvajte u ostatak mleka kome ste dodali šećer i ekstrakt od vanile. Kada dobije potrebnu gustinu, sklonite sa ringle i prohladite. Dodajte margarin i dobro umutite mikserom. Krem nanesite na koru.
           Preko krema nanesite umućen šlag a preko šlaga možete krupno narendati čokoladu.




5 коментара:

  1. Zoro, kolač mi deluje fantastično a sigurna sam da je jako ukusan. Topli pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23 април, 2015

    ovaj kolac je predivan ............hvala na receptu

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман23 април, 2015

    draga Zoro ,povremeno pratim vase recepte , svidja mi se blog ,deluje optimisticki ...potpuno objasnjenih jednostavnih ukusnih jela i poslastica , zimnice ,saveta ... samo napred .Srdacan pozdrav

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala puno na lepom komentaru... drago mi je da vam se sviđaju moji recepti... nažalost ne znam ko stoji iza "anoniman" a verujem da ste čest gost na mom blogu. Pozdrav od mene!

    ОдговориИзбриши