понедељак, 12. октобар 2015.

Kobasica sa keksom i karamel kremom

            Za sve one koji vole ukus karamela, evo jedne brze poslastice...

 POTREBNO JE:
3 jajeta
100 gr šećera + 5 kašike
3 rebra čokolade za kuvanje
1 vanilin šećer
125 gr margarina
150-200 gr keksa
PRIPREMA:
               U jedan sud mikserom umutite jaja sa šećerom i vanilom pa taj sud stavite u drugi veći sud sa vodom. Kuvajte na pari neprestano mešajući, pa kad počne da se zgušnjava, dodajte 5 kašika predhodno istopljenog šećera (bez vode), promešajte i na kraju dodajte čokoladu. Kada se čokolada otopi, sklonite sud i ostavite da se prohladi. Dodajte margarin i sve dobro umutite mikserom.
               Keks izlomite što sitnije rukama pa ga dodajte kremu. Izmešajte dobijenu smesu (najbolje rukama), pa je stavite na prozračnu foliju. Oblikujte u vidu kobasice, uvijte u foliju i ostavite da se ohladi i stegne u frižideru. 






5 коментара:

  1. a gde je onaj ukus karamele? od cega ?
    to pravimo i mi u Grckoj zove se kormos neki praave bez jaja jer boje se da je opasnje sa jajetom ili jednostavno zato sto je brze. ipak ni jedno ni drugo nema ukus karamele. mislila sam da biste dodali nek ikaramel sos.... Zelim i ja uskoro da pravim moju varijaciju recepta iz bakinog kuvara. ovo stvarno lici na kobasicu,

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ukus karamela je sama krema, ali sam u kucanju propustila da sam na kraju dodala upržen (istopljen) šećer u krem. Ispraviću recept. Hvala na ukazanom propustu... inače ja sam ovaj recept modifikovala, tj. osmislila...

      Избриши
    2. A ja nisam procitaala pripremu,samo sastojke:-) e sad je jasnije.

      Избриши
  2. A mi u Grckoj ono slicno sto pravimo stavimo u zamrzivac.

    ОдговориИзбриши
  3. That's pretty often it. But as with most things in period, the daemon is in the information, so I'll deal with you exactly.For more ==== >>>>>> http://www.healthcaresups.com/spartagen-xt-exposed/
    Spartagen xt

    ОдговориИзбриши