понедељак, 23. октобар 2017.

Zora kolač

            Odavno sam planirala da napravim ovaj kolač, (obzirom da nosi moje ime) a koji sam pronašla u jednoj staroj knjizi recepata i evo konačno sam ga napravila. Oduševljena sam, kao i moji ukućani, koliko je sipkav i ukusan...

POTREBNO JE;
150 gr margarina
1 žumance
4 belanceta
280 gr šećera
210 gr brašna
1/2 kesice pr. za pecivo (nije u original receptu)
nekoliko kašika pekmeza od kajsija (ja sam stavila džem)
150 gr ml. oraha
100 gr sitno seckanih oraha
PRIPREMA:
              Umutite margarin sa žumancetom, dodajte 70 gr šećera i na kraju brašno sa pr. za pecivo. Testo dobro umesite rukama i stavite u podmazan pleh. Razvucite ga tanko u plehu. Preko testa stavite džem.
              Posebno umutite čvrst šam od belanaca sa 210 gr šećera pa dodajte ml. orahe i tu masu izručite preko testa premazanog džemom. Šne ravnomerno rasporedite a preko njega pospite seckane orahe. Kolač pecite u rerni na 180-200 st. oko 30-40 min. tj. dok odozgo ne porumeni.
              Kolač secite na željene štangle ili kocke.











2 коментара: