субота, 16. новембар 2019.

Mađarica torta

         Postoje više verzija za pravljenje ove veoma ukusne, lagane i kremaste torte a ja sam ovom prilikom koristila recept koji sam pronašla među svojim najstarijim receptima koje sam beležila u svojoj svesci, još kao mlada, novopečena domaćica...

POTREBNO JE:
Za korice:
400- 5oo gr brašna
oko 70 gr masti
3 kašike šećera
2 žumanceta
oko1,5 dl mleka
1 kašičica sode bikarbone
Za krem:
1 lit. mleka
80 gr pudinga od vanile
10 kašika šećera
2 belanaca
2 kesice vanile
I još:
1-2 kesice šlaga u prahu
PRIPREMA:
          U vanglu za mešenje stavite brašno, sodu bikarbonu, šećer, žumanca i mleko sa mašću i margarinom, pa sve dobro umesite rukama. Testo ne sme da bude ni previše meko, ni previše tvrdo. Ostavite da odmara desetak minuta pa ga podelite na 7-8 loptica. Svaku lopticu razvijte oklagijom što tanje (do 2mm debljine) i pecite na prevrnutom okruglom plehu (ja sam koristila dno kalupa za torte sa obručem). Ukoliko imate dva ista brže ćete ispeći korice. Pečete ih vrlo kratko, tj. dok blago ne porumene. Nije potrebno podmazivati jer se pečene korice lako smaknu sa pleha. Ispečene korice stavljajte u krpu.
           Za krem u šerpu sipajte hladno mleko, šećer, vanilu i puding, sve dobro izmešajte da nema grudvica i skuvajte puding. Ostavite ga da se prohladi taman toliko dok ne umutite belanca u šam. U puding dodajte šam i sve lagano umutite mikserom.
           U okrugli kalup sa obručem stavite prvu koricu i premažite je delom krema, preko njega stavite drugu koricu i tako uradite dok ne utrošite sav materijal. Poslednju koricu nemojte premazivati kremom. Ovako složenu tortu odozgo blago pritisnite i ostavite da se hladi nekoliko časova kako bi korice upile krem. Tek tada umutite šlag prema uputstvu na kesici i njime premažite tortu. Tortu do služenja držite u frižideru.








Нема коментара:

Постави коментар