четвртак, 26. јануар 2023.

Nepečena čoko krem torta sa višnjama

     Za ovu tortu sam koristila gotove krem kore Dr.Oetker, veoma se lako i relativno brzo pravi a ukus je zaista fenomenalan. Višnje joj daju poseban kiselkasti šmek a kore se prosto stapaju sa kremama...
POTREBNO JE: 
1 pakovanje (ima 4 kora) krem kora Dr.Oetker
Za čoko krem: 
4 dl mleka
3-4 kašike šećera
1 puding od čokolade 
2 kašike gustina
70 gr čokolade za kuvanje
3 kašike kakaoa
pola pakle margarina
Za krem šlag: 
1 kesica krem šlaga od vanile
Za žele od višanja: 
300 gr očišćenih višanja
5 kašika šećera
3 kašike gustina
1 kesica želatina
3 dl vode
PRIPREMA: 
    Prvo napravite žele od višanja tako što ćete višnje skuvati u 3 dl vode pa ih mlake izblendirati tako da postanu skoro kašaste. Vratite na šporet, dodajte šećer i gustin rastvoren u 1/2 dl vode i kuvajte na laganoj vatri dok ne dobije dovoljnu gustinu. Želatin rastvorite po uputstvu na ambalaži i ostavite da nabubri. U još vruć žele dodajte želatin i dobro izmešajte da se sve sjedini. Ostavite pokriveno streč folijom.
    Za čoko krem u odgovarajući sud stavite mleko, šećer, puding, kakao i gustin i kuvajte dok se ne zgusne pa u vruć dodajte čokoladu izlomljenu na komadiće. Kada se čokolada otopi sklonite sud sa vatre i ostavite krem da se prohladi pa u još mlak dodajte margarin i dobro umutite mikserom. Ostavite manji deo krema za premazivanje torte odozgo.
    Posebno umutite krem šlag po uputstvu na kesici.
    Slaganje: kora-čoko- krem-kora-šlag krem-kora-žele od višanja-kora.
NAPOMENA: Obzirom da pakovanje ima 4 kore, po mom mišljenju torta je bila niska i zato sam ja podella tortu uzdužno na 2 dela pa sam na jednu polovinu složenih kora, preko zadnje kore nanela žele od višanja pa sam preko želea stavila drugu polovinu složenih kora. Dobila sam manju tortu ali dovoljno visoku. Odozgo sam tortu premazala ostatkom čoko krema. 
     Ostavite tortu da se hladi u frižideru najmanje 24 sata kako bi kore upile sve filove.




Нема коментара:

Постави коментар