петак, 29. октобар 2010.

NEPEČENI ROLAT SA BANANAMA

Preturajući po svojim mnogobrojnim receptima a u cilju da napravim nešto brzo za moje sladokusce, naišla sam na ovaj davno zaboravljeni recept koga sam isprobala i bila odušebljena. Probajte i vi, nećete se pokajati!
Potrebni sastojci:
250 g margarina,
250 g mlevenog keksa,
200 g šećera u prahu,
1 jaje
100 gr čokolade,
1 kesica šlaga,
2 banane i
1 kašika ruma ili soka limuna
Priprema:
Margarin umutite sa šećerom, dodajte 2 štangle rastopljene čokolade, keks, jaje i rum ili sok od limuna. Sve sjedinite i razvijte koru oklagijom. Razvučenu koru premažite ostatkom rastopljene čokolade, pa kad se čokolada malo prohladi preko nje stavite umućen šlag. Preko šlaga stavite dve cele banane i sve lagano uviti u rolat. Rolat možete premazati šlagom ili rastopljenom čokoladom, sve zavisi od ukusa.

4 коментара:

  1. Анониман30 октобар, 2010

    Ovaj recept mi se dopada. Jela sam nešto slično, ali sa dve banane, pa se zove MAČIJE OČI! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман05 фебруар, 2013

    Jaja se ne spominju u sastojcima, pa da li idu ili ne i koliko jaja

    ОдговориИзбриши
  3. Izvini ispustila sam da napišem u sastojcima da ide 1 jaje.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман07 фебруар, 2013

    Hvala puno, pravicu ovo u naredna 2,3 dana, fino mi izgleda,a i lako za napraviti.Pozz

    ОдговориИзбриши