уторак, 8. октобар 2019.

Kolač od jabuka i šargarepe

           Želela sam na brzinu da napravim nešto slatko i odlučila sam se da iskoristim jabuke i šargarepu tako da sam eksperimentisala sa ovim kolačem ali sam rezultatom bila oduševljena. Dobila sam vlažan i sočan kolač sa izuzetnim spojem ukusa i mirisa. Jedino, moram priznati, na "oko" me nije osvojio ali ukus je zaista fenomenalan...

POTREBNO JE:
2 jajeta
5 kašika šećera
2 kašike džema po želji
1 dl ulja
10 kašika brašna
1/2 pr. za pecivo
pola kašičice sode bikarbone
2 nakisele jabuke
3-4 šargarepe
kora od limuna
PRIPREMA:
           Jabuke oljuštite i izrendajte, šargarepu ogulite, operite i takođe izrendajte i sve stavite u manju posudu. Dodajte džem i rendanu koru limuna. Sve izmešajte.
           Posebno umutite jaja sa šećerom, pa dodajte ulje i na kraju lagano umešajte brašno pomešano sa pecivom i sodom bikarbonom. U umućena jaja dodajte predhodnu smesu, sve lagano izmešajte pa preručite u uljem podmazan i brašnom posut pravougaoni pleh. Pecite kolač u rerni zagrejanoj na 180-200 st. oko 35 min. zavisno od rerne. Pečen kolač ohladite, secite na željene kocke i poslužite.
           PS. Ukoliko želite da vam kolač bude deblji, pecite ga u manjem plehu ali ga zato pecite malo duže (probajte drvenom čačkalicom).

         
         





Нема коментара:

Постави коментар