среда, 30. октобар 2019.

Nes torta

            Ovu tortu fenomenalnog ukusa (nije baš nešto velika, ukoliko želite veću uduplajte meru), napravila sam od namirnican koje sam trenutno imala u kući, dakle, u "hodu" a iskreno, volim da osmislim, improvizujem neki recept koji u originalu ne možete naći na internetu, tj. nije u potpunosti isti kao moj recept. Naravno, ovoj mojoj "tortici" sam osmislila i ime, zbog dominirajućeg ukusa nes kafe...😋😉👌

POTREBNO JE:
Za koru:
2 belanceta
60 gr šećera
1 kašika brašna
1 kašika gustina
1 puna kašik kakaoa
1,5 kašike pr. za pecivo
3 kašike ulja
1 kašičica nes kafe
(rastvorene u 2 kašike vruće vode)
Za krem:
2 žumanceta
5 kašika šećera
1 dl mleka ili vode
1 kašika nes kafe
oko 150 gr plazme
1 kisela pavlaka
I još:
100 gr krem šlaga
2 kašike šećera
1 dl vode i
1 kašičica nes kafe
PRIPREMA:
             Mutite mikserom belanca sa šećerom (2-3 min.) pa dodajte ulje, mutite još 2 minuta pa dodajte nes kafu i na kraju mešavinu brašna, gustina, kakaoa i peciva. Sve dobro sjedinite (najmanjom brzinom) pa sipajte u okrugli kalup za tortu (cca 22 cm) na koji ste stavili pek papir. Pecite koru na 180 st. oko 20 min. (zavisno od rerne).
              U odgovarajući sud stavite žumanca i šećer pa mutite mikserom 1 minut, zatim dodajte mleko (ja sam vodu), nes kafu i sve stavite na laganu vatru da se kuva neprestano mešajući. Kada počne da se zgušnjava dodajte mlevenu plazma keks i sklonite sa vatre. Dobro umutite mikserom, malo prohladite pa dodajte kiselu pavlaku i lagano izmešajte.
              U manju posudu stavite šećer da se malo otopi (pazite da ne zagori) i odmah dodajte vodu. Kada se sav šećer otopio, sklonite sa vatre, dodajte nes kafu i ostavite da se ohladi. U poseban sud stavite šlag krem, dodajte ohlađenu tečnost i dobro umutite.
              Na tacnu za tortu stavite koru, preko nje nanesite krem a preko krema umućeni šlag. Tortu dobro ohladite u frižideru i poslužite.











Нема коментара:

Постави коментар