среда, 1. децембар 2021.

Podvarak od brzo ukiseljenog kupusa

           Ako volite podvarak, kao što ga ja volim, a ne možete dočekati zimu da ga spremate i jedete, postoji rešenje. Ukiselite sladak kupus i uživajte u njegovom predivnom ukusu. Ja sam ga ukiselila i za nedelju dana je stigao za pripremu. Probajte, jednostavno je a sigurna sam da će se i vaši ukućani obradovati...
POTREBNO JE: 
oko 2 kg svežeg kupusa
3-4 kašike soli
1 pile 
1 kašika masti
1 glavica crnog luka
3 lovorova lista
1 mala šoljica pirinča
1 kašika aleve paprike
2 kašičice ml. bibera
PRIPREMA: 
           Kupus očistite od spoljnih listova, operite ga pa ga iseckajte nožem malo krupnije nego za salatu.
Stavite ga u vanglu, posolite ga i dobro izmešajte rukama a onda ga stavite u veću teglu. Trudite se da što više pritiskate, kako bi kupus (ribanac) pustio svoj sok (nemojte dodavati vodu). Zatvorite teglu i ostavite je negde na toplom mestu, (meni je bio pored radijatora) i ukiselio se za nedelju dana.
           U odgovarajuću veću posudu stavite mast, sitno iseckan crni luk, lovorov list pa pržite dok luk malo ne omekša. Dodajte alevu papriku, promešajte pa odmah dodajte i ribanac. 
           Posolite i pobiberite pile pa ostavite da stoji. U manji sud stavite opran pirinač, nalijte vode tek da ogrezne i pustite samo da provri pa sklonite.
           Ribanac, tj. podvarak pržite uz mešanje dvadesetak minuta pa dodajte pirinač i mleveni biber, dobro promešajte pa preko stavite pile (ja sam ga isekla na pola duž grudi i tako "položila" na podvarak. Vi možete da ga isečete na komade pa da ih poređate odozgo, 
           Stavite podvarak u rernu zagrejanu na 220 st. i pecite ga oko pola sata, tj. dok meso ne porumeni a onda ga okrenite i pecite još najmanje toliko na 200 st.




Нема коментара:

Постави коментар