четвртак, 30. новембар 2023.

Kompot od jagoda

     Obzirom da sam imala dosta jagoda koje sam koristila za zamrzivač, džem i sok, želela sam da od njih napravim i kompot i, verujte da sam oduševljena kako je dobar. Jagode ostaju potpuno cele i kao takve mogu se tokom zime koristiti za torte i druge poslastice a naravno i za jelo...
PS. Tek sada sam napisala recept, ali nikada nije kasno 😊

POTREBNO JE: 
po potrebi zdravih i
čvrstih jagoda
po 5 kašika šećera na
svaku teglu od 720 gr
po 1/4 kašičice limuntusa na
na svaku teglu od 720 gr
PRIPREMA: 
    Jagode pažljivo operite nad mlazom hladne vode i stavljajte ih u đerđiv. Tegle dobro operite i sterilišite desetak minuta u zagrejanoj rerni na 100 st. pa ih izvadite iz rerne.
Svaku teglu napunite jagodama, kojima se skinuli drške pa u svaku teglu dodajte šećer i limuntus a zatim ih napunite hladnom vodom. Dobro ih zatvorite čistim original poklopcima.
U veći dublji sud stavite čistu krpu pa poređajte tegle sa jagodama. Nalijte vodu da doseže skoro do grlića tegli i stavite da se kuva. Kada voda proključa, smanjite na umerenu temperaturu i kuvajte još desetak minuta pa isključite. Ostavite tegle u sudu dok se potpuno ne ohlade a zatim ih izvadite, obrišite i ostavite u ostavu.


Нема коментара:

Постави коментар