недеља, 5. децембар 2010.

TORTA BEZ IMENA

Za ovu tortu sam pozajmila fantastičan recept za kore (žao mi je što se ne mogu setiti ime blogerke) a ostatak recepta sam modifikovala.

Potrebno je:
Za crni biskvit: 2 jaja, 300 g šećera, 170 g. brašna, 85 g kakaoa, 1 kašičica peciva, 1 kašičica sode bikarbone, 3/4 kašičice soli, 180 ml mleka, 6 kašike ulja, vanila i 180 ml tople vode.
Za krem: oko 500 g jagoda (ili nekog drugog voća), 1 kesica pudinga od jagoda, 7 kašike šećera i 3 kašike gustina
Za šlag: 3 kesice šlag pene i 1 čaša kisele pavlake
Priprema:
Pomešati šećer, brašno, kakao, pecivo, sodu bikarbonu i so u jednu posudu. U drugu posudu umuti jaja, mleko, ulje i vanilu i postepeno dodaj u predhodnu smesu. Muti oko 5 minuta mikserom. Smanji mikser i dodaj vruću vodu i ujednači smesu. Peci u pleh 40x25 cm na 180 stepeni oko 25 minuta. Pečeno podeli na tri dela. Ja sam ispekla u najveći pleh i podelila na 3 dela po širini.
Za krem ispasiraj jagode. Posebno stavi da provri pola litra vode sa šećerom i u to skuvaj puding pomešan sa gustinom
Posebno umuti šlag po uputstvu sa kesice i dodaj kiselu pavlaku.
Filovanje:
Na tacnu stavi koru-krem-šlag-kora-krem-šlag-kora.
Odozgo ukrasi samo šlagom, jer kora deluje kao da je prelivena čokoladom.  

Нема коментара:

Постави коментар