уторак, 16. август 2011.

Torta sa bananama (na moj način)

            Jede nam se nešto slatko, i ja naravno počnem, kao i obično, da prevrćem po raznoraznim receptima, i nikako da se odlučim šta ću napraviti. Tako mi se često desi da na kraju sama osmislim nešto uzimajući u obzir namirnice kojima raspolažem. Neka se zove (kao u naslovu)...
Potrebne namirnice:
Za koru: 4 jaja, 4 kašike šećera, 5 kašike ml. oraha, 1 kašika brašna.
Za krem: 3 jaja, 2 pudinga od vanile, 5 kašike šećera, oko 7 dl mleka,  1 margarin, oko 3 štangle čokolade za kuvanje, oko 3 štangle bele čokolade (a ne mora).
I još 3 banane i šlag
Priprema:
Umutite belanca uz dodavanje šećera, dodajte žumanca i kad se dobro umuti lagano umešajte orahe i brašno. Ispecite koru.

Za krem umutite žumanca, dodajte puding, izmešajte sa malo mleka i sve zakuvajte u zaslađenom mleku. Posebno umutite šam od belanaca i umešajte u krem koji ste predhodno sklonili sa vatre. U to dodajte i umućen margarin. U polovinu krema dodajte rastopljenu crnu čokoladu a u drugi deo belu čokoladu. Stavite ispečenu koru na tacnu i naizmenično stavljajte taman i svetao krem. 
Preko krema rasporedite banane isečene po vašoj želji (ja sam sekla na polovine popreko i uzduž).

Umutite šlag i premažite tortu odozgo i spolja. Prijatno!

        

5 коментара: