понедељак, 29. август 2011.

Nagrade 7 links tag game

          Od meni drage blogerke Marijane, sa bloga Marijanina knjiga recepata stigla mi je ova neobična ali interesantna nagradica. Hvala Andrijana, a sada moram da ispoštujem pravila i da odgovorim na sledeća pitanja:
1. Najlepši post
2. Njpopularniji post
3. Kontraverzan post
4. Post koji je najviše pomogao
5. Iznenađujuće uspešan post
6. Post koji nije zaslužio pažnju
7. Post kojim se najviše ponodsim
           Ovo mi je sada malo teži zadatak, jer ni sama nisam sigurna da li ću ispravno odgovoriti, ali vi ste tu da o mojim postovima odlučujete. Ipak, odgovoriću ovako:
1. Torta Širli templ u obliku kuce za rođendan mom unuku
2. Torta Evropa
3. Nemam ga
4. Rolovano pile
5. Cipiripi torta
6. Lazanje bolonjeze
7. Moj video klip sa unukom Mihajlom
             Nagradu prosleđujem:

3 коментара:

  1. Анониман30 август, 2011

    I meni se klip sa unukom svideo veoma;)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala puno na nagradi, ovo je lepa prilika da se podsetimo dobrih receptica koje smo mozda propustili.;))

    ОдговориИзбриши
  3. Zahvaljujem na nagradici i već se unaprijed veselim.

    ОдговориИзбриши