четвртак, 25. јануар 2024.

Brz kolač sa bundevom i narandžom

       Pijace su pune bundeve (neko je zove pečenka, neko dulek itd.) i zaista bi bila šteta ne iskoristiti je, obzirom da je izuzetno zdrava a i veoma ukusna. Možete je samo ispeći u rerni, možete je koristiti u raznim kolačima, tortama, poslasticama, sokovima i sl.
Ja sam deo bundeve iskoristila za ovaj brz, jednostavan, sočan, mirisan i ukusan kolač, koji vam od srca preporučujem da ga isprobate i verujte da ćete biti oduševljeni. Ja sam koristila ove mere a vi možete da duplirate namirnice... 
POTREBNO JE: 
Za smesu: 
(mera veća šoljica)
2 šoljice rendane bundeve
1 šoljica šećera
1 šoljica griza
1 šoljica mlevenih oraha
po želji suvog grožđa
2/3 šoljice ulja
1 šoljica soka narandže
1 jaje
1 prašak za pecivo
prstohvat soli
Za čoko preliv: 
100 gr čokolade
50 gr margarina
3 kašike ulja
3 kašike vode
PRIPREMA: 
    U odgovarajući sud stavite sve navedene sastojke za smesu i dobro sjedinite varjačom.
Smesu izručite u manji kalup za pečenje koji ste prekrili pek papirom (ja sam koristila okrugli a vi možete pravougaoni ili kakav imate). Pecite u zagrejanoj rerni na 190 st. oko 25 minuta.
Pečen kolač izvadite iz rerne i kada se prohladi izvadite ga iz kalupa i stavite na tanjir za služenje.
Posebno u manji sud na laganoj vatri otopite sve navedene sastojke za čoko preliv i prelijte preko kolača. Ostavite kolač da se potpuno ohladi pa ga secite i poslužite. Prijatno!






    











Нема коментара:

Постави коментар