Moj unuk Mihajlo

Loading...

уторак, 27. септембар 2011.

Ljuta salata za zimu

           Ovo je recept koji imam poodavno, zabeležen, ali bez naslova. Svejedno, ja sam po njemu skoro svake godine pripremala ovu salatu za zimu i sada sam je nazvala, jednostavno, ljuta salata. Svi je volimo, jer se ne mora koristiti kao prilog uz neko jelo, već i zasebno, uz sir, kajmak, vruću pogaču i sl.
Potrebno je:
2 kg sitnih paprika babura
1,5 kg crvenog paradajza
3 dl ulja
100 g soli
100 g šećera
ljute papričice po želji
2,5 dl sirćeta
1 glavica belog luka
lišće celera po želji
   "    peršuna po želji
desetak zrna bibera
malo konzervansa (ne mora cela kesica)
Priprema:
            Operite papriku, izvadite drške sa semenom i stavite da se prže na zagrejanom ulju. Pržite nekoliko minuta pa dodajte ljute papričice, oljušten i krupno sečen paradajz, biber u zrnu, so i šećer. Nakon dvadesetak minuta prženja dodajte krupnije seckan  beli luk, celer, peršun i sirće. Ostavite da vri još desetak minuta pa dodajte konzervans. Vruću salatu sipajte u vruće tegle, koje ste predhodno grejali (sterilisali) u rerni.Odmah ih zatvorite i držite "ušuškane", dok se ne ohlade.
           Ovako bi trebalo da bude, kada se stavlja u tegle, ali sam ja, ovog puta, posle slikanja, još malo pržila, pa je ispalo malo više "kašasto".

2 коментара:

  1. Volim ljute salate.Ovo nisam pravila..no moje vreme tek dolaiz da isprobam:)

    ОдговориИзбриши
  2. Sviđa mi se ova salata ! Nisam niti ja do sada nešto ovako probala napraviti ali mislim da hoću, barem neku manju količinu.

    ОдговориИзбриши