субота, 22. октобар 2011.

Grožđe (posno)


Potrebno je:
250 gr ratluka
250 gr mlevenog keksa
100 gr mlevenih oraha
100 gr prah šećera
100 gr čokolade za kuvanje i
sok od 1 limuna
Priprema:
          Sve sastojke, osim čokolade, zamesite sa 2-3 kašike mlake vode i od ukupne mase napravite 15 kuglica. Svaku kuglicu rukama napravite u obliku valjka.
Najpre poređajte pet valjka, jedan do drugoga i prelijte delom rastopljene čokolade. Preko poređajte četiri valjka, pa prelijte rastopljenom čokoladom, zatim tri valjka, pa prelijte čokoladom, pa dva valjka, pa čokolada i na kraju jedan valjak pa sve premažite ostatkom rastopljene čokolade.
                                   


9 коментара:

  1. Анониман23 октобар, 2011

    Koja originalna ideja.Divno;)

    ОдговориИзбриши
  2. Kako dobra ideja.Meni je malo komplicirano,ali za moju kćerku bit će super i za moje unučice.Hvala ti.Super ideja!

    ОдговориИзбриши
  3. Prvo sam pomislila da je grožđe u želatinu, kad ono nije. Odlično što je ovo i recept za posne dane.

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala vam drage devojke na lepim komentarima!

    ОдговориИзбриши
  5. Super ideja i super napravljeno, bravo ! Ovo grožđe je baš interesantno !

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман26 октобар, 2011

    Zoko, čestitam ti 100. post i želim još puno dobrih recepata.
    Hvala na posluženju, sve je bilo odlično! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam probala tu varijnatu. Ja imam recept u kojem se prutići peku od tijesta, a i krema je drugačija - ali slaže se na ovaj način i kolač se također zove "grožđe". No i verzija s ovim sastojcima čini se zanimljiva:)

    ОдговориИзбриши