четвртак, 20. октобар 2011.

Sir sa šunkom i jajima iz rerne

            Ovo brzinsko jelo možete spremiti svojim ukućanima za doručak ili večeru. Jednostavno je za pripremu, nije skupo a ukusno je. Ovo je količina namirnica je za 2 osobe.
Potrebno je:
150 gr sira (običnog ili feta)
200 gr šunke (salame)
3 jaja i
malo prezle
Priprema:
            U manju posudu (može vatrostalnu) stavite prezle pa polovinu rendanog sira, preko sira polovinu iseckane (rendane) šunke a preko šunke razbijte cela jaja. Preko jaja ostatak šunke pa ostatak sira.
Ovu posudu stavite u veći sud u koji ste sipali vodu, pa sve stavite u rernu oko 20 minuta.

9 коментара:

  1. Super recep,baš po mjeri za mene i moga muža!

    ОдговориИзбриши
  2. Brzinski i ukusno, bas moze da posluzi. Hvala Zoro:)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična ideja, tradicionalan doručak na malo drugačiji način.

    ОдговориИзбриши
  4. Malo zaviri na fejs imam jednu molbu da mi pomogneš.Tu sam ti napisala jer znam da si tu najviše!Inaće isproban recept,najeli se ja i moj delija,njam,fino bilo!

    ОдговориИзбриши
  5. Hm!Pokraj fine hrane ja nemam slike ili...

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo mi se svidja!!!Skoro sam gledala kod Badija,pravio je prvo omlet sa povrcem,pa ga je stavio na kratko u rernu i posuo sa kackavaljem,pa zapekao.Zaboravila sam da napisem kako se zove to italijansko jelo,a i recept.Ovo tvoje me podsetilo na njega:))Pozz

    ОдговориИзбриши
  7. ovo je odlično, ja radim nešto drugačije, ali u principu isto dođe, jako fino i brzo

    ОдговориИзбриши