понедељак, 1. октобар 2012.

KREM KOCKE

           Postoje razni recepti za krem kocke a ja sam ovom prilikom pravila po ovoj verziji ( samo upola mere), čisto da imamo moji ukućani i ja nečim da se zasladimo. Sviđalo im se a  jedina zamerka im je bila što nisam pravila duplu meru...

Potrebno je:
7 jaja
180 gr brašna
230 gr šećera i 2 kašike prah šećera
3 kašike kakaoa
1 pr. za pecivo
2-3 kašike vode
2 pudinga od vanile
1/2 litra mleka
šlag pena
2 štangle čokolade
Priprema
              Umutite mikserom žumanca sa šećerom i vodom, pa kada postane penasto, lagano umešajte brašno, pomešano sa kakaom i pecivom. Pecite koru na 180-200 st. oko 20 minuta.

        Puding skuvajte u mleku pa ga sklonite sa vatre. U međuvremenu unutite šam od belanaca sa mrvicom soli i prah šećerom ( možete ih mutiti i na pari, ja nisam), pa čvrst šam lagano umešajte u puding. Premažite krem preko kore i vratite u rernu, pa pecite još 10 minuta.

        Izvadite kolač iz rerne, prohladite ga pa ga premažite umućenim šlagom. Odozgo izrendajte čokoladu. Stavite ga u frižider da se dobro ohladi pa ga secite na željene kocke i služite.


3 коментара:

  1. Brzo i fino, ovakvi kolači su uvijek dobro došli, a dolaskom hladnijih dana fine kremice posebno prijaju.

    ОдговориИзбриши
  2. Evo mene u tvoji finimmmmm receptima,već sam ih se poželila,pozz.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман14 октобар, 2012

    Odličan recept, smazala bih celu ovu meru, jedino što kod moje ćerke ne prolazi puding, pa sve što je ovako "krem", moram da pravim sa žumancima, šećerom i gustinom ili brašnom. :)

    ОдговориИзбриши