понедељак, 26. јун 2017.

Dunavski talasi sa višnjama

          Postoji više verzija ovog kolača, a ovako sam ga ja pripremila... ukusan, osvežavajući, jednostavan, izdašan...

POTREBNO JE:
Za koru:
 4 jaja
10 kašika šećera
1 vanil šećera
2 šoljice ulja
14 kašika brašna
1 pr. za pecivo
1 punu kašiku kakaoa
2 dl mleka
oko 700 gr višanja
Za krem:
6 dl mleka
5 kašika šećera
1 puding od vanile
1 kašika brašna
3 kašike gustina
1 vanil šećer
125 gr margarina
Za glazuru:
čokolada za kuvanje ili
žele od višanja
PRIPREMA:
           Umutite jaja sa šećerom, pa kada se šećer otopi dodajte ulje, brašno sa pecivom, vanilu i mleko. Sve dobro sjedinite pa 2/3 smese sipajte u uljem podmazan i brašnom posut pleh za pečenje.
U ostatak smese umešajte kakao pa kašikom stavljajte po smesi. Stavite u rernu i pecite oko 5 minuta na 200 st. zatim izvadite iz rerne pa odozgo rasporedite višnje. Ponovo vratite u rernu i pecite još oko pola sata, tj. dok kora ne počne da se odvaja od pleha.
           Dok se kora peče u jedan sud sipajte mleko pa dodajte sve ostale sastojke, sem margarina. Dobro izmešajte pa sve zajedno kuvajte dok se krem ne zgusne. Sklonite sa vatre, malo prohladite pa dodajte margarin. Sve dobro umutite mikserom pa krem prelijte preko ohlađene kore.
           Preko krema prelijte glazuru od čokolade.
           PS. Ja sam polovinu prelila glazurom od čokolade a polovinu želeom od višanja koji sam pripremila tako što sam u sok koji su pustile višnje,  oko 2 dl.zasladila po ukusu, dodala 2 kašike gustina i skuvala žele i mlakim prelila kolač.
         











Нема коментара:

Постави коментар