уторак, 10. јануар 2012.

Moja Božićna česnica

           Za ovaj, meni najdraži hrišćanski praznik, napravila sam ovu česnicu, lomili je rukama i, zamislite, ja dobila novčić. Biću bogata, ove godine, daj Bože! Možda će nam povećati penziju!? Ha,ha,ha...
Potrebno je:
1 jaje
kocka kvasca ili
1 kesica suvog kvasca
2 dl mleka
2 dl vode
3-4 kašike ulja
brašna, da se zamesi srednje meko testo (oko 700 gr)
1 kašika šećera i
2 kašičice soli
Priprema:
            Stavite kvasac u malo mlakog mleka, dodajte šećer i ostavite da kvasac odradi svoje. U poseban sud stavite brašno, dodajte so, ulje, nadošli kvasac, ostatak mlakog mleka i mlake vode, pa zamesite testo. Dobro ga umesite rukama, da bude nelepljivo i glatko. Sud, u kome ćete peći hleb, podmažite uljem i rastanjite testo. Odvojte od testa određenu količinu, od koje ćete po svojoj želji napraviti ukrase. Naravno u testo ubacite novčić, dren, pasulj ili šta vi ptaktikujete. Premažite česnicu umućenim žumancetom, i ostavite da malo odmori.
            Sada stavite česnicu u zagrejanu rernu i pecite, najpre na 200 stepeni a onda smanjite na 150. Pecite dok ne porumeni.

8 коментара:

  1. Анониман10 јануар, 2012

    TETKA ZORO,SVAKA TI CAST!BAS SI PRAVA DOMACICA.ALI MORAM DA TI SE POHVALIM DA SAM I JA PRAVILA CESNICU I BILA JE SUPER.SRECAN BOZIC I NOVA GODINA TEBI I TVOJIMA.


    MILENA STOIMIROVIC EX.PEJIC

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti dušo i tebi i tvojima želim sve najbolje od ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман10 јануар, 2012

    Zoro nek ti je sa srećom!!!Ja pravim potpuno istu česnicu kao i ti i po meni je ona stvarno najbolja.Što se tiče novčića ne pamtim kad sam ga nasla,obično ostane u kući ali ove godine ga je nasao momak moje kćeri i nek mu je sa srećom!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Prepisujem recept za nagodinu,ja sam stavila u voćni kruh,a kunu je dobio moj muž.Neka mu naraste mirovina.Bit će i meni bolje!

    ОдговориИзбриши
  5. Ovako lepu cesnicu nisam skoro videla, bas si je pazljivo ukrasila, mi obicno paricu stavljamo u slatku pitu koja se pravi sa orasima, pa mi je uvek zanimljivo da procitam kako se pravi i na drugim mestima...svako dobro tebi i tvojima u Novoj godini!:)))

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepa česnica, sviđa mi se kako si je ukrasila. Zanima me, da li je prilikom pečenja jedno vreme pokriješ pek papirom kako ne bi previše potamnela i da li je stavljaš na srednji ili donji nivo rerne?

    ОдговориИзбриши
  7. @Ankice, ja je pečem na srednjem nivou rerne i ne pokrivam je ničim.Ne pečem je na najjačoj temperaturi. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  8. Ja i jaje stavila u testo :)))
    greskom !!! (umiremo od smeha)
    javljam kakvo nam je ispalo :)

    ОдговориИзбриши