понедељак, 9. јануар 2012.

Slana torta sa palačinkama

             Jedno od mojih novogodišnjih predjela, bila je i ova slana torta, koju ja često pravim, jer ne zahteva da se striktno pridržavate određenih namirnica, već možete koristiti, ono što imate u kući, i ono što volite. Ne morate se pridržavati ni mere, već, kao i ja, sve uradite odokativno, i bićete oduševljeni njenim izgledom i ukusom. Sve prepustite mašti na volju. Za ovu priliku, koristila sam sledeće:
Potrebne namirnice:
Testo za palačinke: ( za 7-9 palačinki: 1 jaje, 1 dl mleka, 1 dl vode, malo soli, na vrh kašičice sode bikarbone, brašna po potrebi, da se dobije gustina smese za palačinke i 3-4 kašike ulja.) Ispržite palačinke.
Za nadevanje palačinki:
oko 100 gr. šunke (može šunkarica, čajna, suvi vrat i sl. šta god imate)
oko 50 gr kačkavalja (može i običan tvrđi kravlji sir, ili feta)
oko 3-4 kisela krastavčića (može pečena paprika iz zamrzivača)
2-3 kuvana jaja
oko 5 kašike kečapa (može ajvar)
100 gr majoneza
100 gr kisele pavlake + 100 gr za premaz poslednje palačinke
Priprema:
             Na odgovarajući tanjir za služenje, stavite jednu palačinku - premažite je sa delom majoneza i narendajte polovinu kiselih krastavčića; stavite drugu palačinku - nju premažite polovinom kečapa i narendajte polovinu barenih jaja; - stavite treću palačinku - nju premažite polovinom kisele pavlake i stavite kolutove šunke; stavite četvrtu palačinku - nju premažite ostatkom kečapa i narendajte ostatkom kiselih krastavčića; stavite petu palačinku - nju premažite ostatkom majoneza i na nju narendajte kačkavalj; stavite šestu palačinku - nju premažite ostatkom kisele pavlake i narendajte ostatak jaja, stavite sedmu palačinku - premažite je pavlakom i ukrasite po želji.
            Napomenuću i to, da ne morate da se prilikom filovanja palačinki, pridržavate ovog reda, stvar je ličnog ukusa i želje. U svakom slučaju, dobićete jednu brzu slanu tortu, koju možete pripremiti i za doručak ili večeru, ukoliko vam nedostaje hleba. A tek, ako vas iznenade gosti...

6 коментара:

  1. Bogme Zoro, ja ću ovo da napravim koliko sutra. Preostalo mi je majoneza, imam i pavlake, samo će kod mene biti u vegetarijanskoj varijanti, umesto šunke ću da stavim pečurke. Javljam utiske!

    ОдговориИзбриши
  2. Zoro divna ti je tortica, a upravo imam gotove palačinke u kuhinji samo da pitam decu za sadržaj fila po želji i eto njima doručak sutra!

    ОдговориИзбриши
  3. Super ti je torta!Ja sam znala praviti kad su djeca bila mala,ali sad ću izgleda morati praviti za unučiće.Dobro si me podsjetila!

    ОдговориИзбриши
  4. Nikad nisam jela palačinke u slanoj verziji, a ova torta zvuči super

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман10 јануар, 2012

    odlično,praviću je za Srpsku NG i mislim da će se dopasti ukućanima.Mada mi kćer ide sa dečkom za Milano,ali nema veze,biće onih koji će je degustirati.:)))

    ОдговориИзбриши
  6. Super recept,pravim kasnije.poz

    ОдговориИзбриши