четвртак, 12. јануар 2012.

Predjelo-salata sa belim pilećim mesom i šampinjonima

             Ova salata je bila na mom meniu kao predjelo za Božić. Nisam koristila ni jedan recept, već sam je pravila odokativno, čista improvizacija. Pošto sam imala belo pileće meso a i šampinjone, odlučila sam se da to budu glavni sastojci ove izuzetno ukusne salate, tj. predjela.
Potrebno je:
1 belo pileće meso
oko 200 gr šampinjona
1 glavica crnog luka
oko 3 češnja belog luka
1 čaša kisele pavlake
1-2 šargarepe
peršunov list
5o gr margarina za sve namene
so, biber, suvi začin
Priprema:
              Belo pileće meso obarite zajedno sa šargarepom i ostavite na stranu. Posebno na margarinu propržite sitno seckan crni luk i kada postane staklast, dodajte oprane i iseckane šampinjone i dinstajte dok ne ispari tečnost koju su pustili šampinjoni. Dodajte sitno seckan beli luk i ostale začine. Na kraju ubacite pola čaše kisele pavlake i kratko prokuvajte. Sklonite sa vatre i dodajte sitno seckano belo meso i na kolutove sečenu šargarepu. Na kraju ubacite i sitno seckan peršunov list. Na odgovarajuću tacnu za služenje oblikujte salatu u obliku torte i premažite je ostatkom kisele pavlake. Ukrasite po želji.
              Žao mi je što nisam slikala salatu, da vidite kako izgleda unutra, obzirom da nisam imala vremena, kada sam je služila, ali predpostavljam da možete vizuelno sebi da dočarate njen izgled.
              Ovo može poslužiti i kao glavni obrok za doručak ili večeru.       

3 коментара:

  1. Ovakve salate su mi super kao predjela kada imam goste, a za mene su dovoljne i kako obrok. Sviđa mi se ova kombinacija sastojaka. Odlično !

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno ova salata moze i kao obrok.Bas je super.

    ОдговориИзбриши
  3. Odlično predjelo, baš ću napravit, meni je odmah asocijacija, snekić na košaricama lisnatog.

    ОдговориИзбриши