четвртак, 9. фебруар 2012.

Piramida sa višnjama

             Ovaj interesantan slatkiš, možete napraviti u dve varijante. Original je sa lisnatim testom a ja sam probala sa običnim korama i proba je uspela...
Potrebno je:
8 tankih kora za pitu
oko 300 gr višanja iz zamrzivača
6 dl mleka
2 pudinga od vanile
2 žumanca
šećera po ukusu
1 punu kašiku gustina
250 gr margarina
1 kesica šlaga
Priprema:
            Svaku koru presecite na pola i po dužini svake gusto poređajte višnje. Koru čvrsto urolajte i ređajte na podmazan pleh. Uradite to i sa ostalim korama, treba ih biti ukupno 15 valjčića. Ispecite ih da lepo porumene.

            Za krem umutite žumanca, dodajte puding i gustin i rastvorite sa malo mleka. Sve zakuvajte u ostatak mleka, koje ste zasladili po ukusu. Kuvajte dok se ne zgusne, prohladite i dodajte umućen margarin.

           Na tacnu poređajte pet rolata sa višnjama, pa ih odozgo premažite kremom. U drugi red stavite četiri rolata, pa krem, u sledeći red tri rolata pa krem, pa dva rolata pa krem i na kraju jedan rolat. Piramidu premažite ostatkom krema i ukrasite šlagom.

         Moj unuk voli sve vrste slatkiša ali  najviše voli da sa torte skida šlag, pa je to i ovog puta radio. Ako, ljubi ga baka...

6 коментара:

  1. Jednostavan a lep kolač, samo mašta i eto novog kolača. Unuk ti je presladak, poljubi ga u moje ime :)))

    ОдговориИзбриши
  2. I bas dobro izgleda!!Bravo za baku i unuka!!poljubac:))

    ОдговориИзбриши
  3. Zoro ova piramida ti je odlična prosto mi ide voda na usta. mmmm

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo je jedna od mojih omiljenih tortica. Ja je pravim sa lisnatim testom nikada se ne bih setila da probam sa obicnim korama, bas zanimljivo! :)

      Избриши
  4. Super piramida pa još sa višnjama :))super!Unuk ti je presladak!

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман11 фебруар, 2012

    Njami, njami, Zoko, curi mi vodica. Ja sam juče pravila neki krem kao za krempitu, sa ananasom i plazma keksom. Super je, trudnica poželela. Ananas nije baš bio zreo, tako da kisi, previše.

    ОдговориИзбриши