понедељак, 13. фебруар 2012.

Pljeskavice od bukovača

               Često koristim šampinjone, a ovog puta sam kupila i bukovače, jer su mi one nekako ukusnije, obzirom da nemaju jak i specifičan miris, poput šampinjona. Razmišljala sam kako da ih pripremin i na kraju se odlučim da budu u obliku pljeskavica.
Potrebno je;
pakovanje bukovača od 400 gr
2 manje ili 1 veća glavica crnog luka
1-2 čena belog luka
2 jajeta
3-4 kašike prezli
1-2   "    brašna
malo seckanog peršuna
soli i bibera po ukusu i
ulje za prženje
Priprema:
              Bukovačama odsecite drške, zajedno sa debljim delom, isecite ih na trakice i stavite u jedan sud. Posebno očistite crni luk, sitno ga iseckajte i kratko propržite na malo ulja. Ubacite luk u sud sa bukovačama, dodajte seckan beli luk, prezlu, brašno, jaja, so, biber i peršun.
           Sve dobro sjedinite i kašikom vadite masu, oblikujte u pljeskavicu i pržite na zagrejanom ulju, sa jedne i druge strane. Izvadite i stavite na salvetu, kako bi upile višak masnoće.
            Drške bukovača nisam bacila, već sam ih sitno iseckala, stavila na ulje i propržila nekoliko minuta a zatim sam tu ubacila i seckane drške od šampinjona i na kraju nekoliko kapica šampinjona koje sam isekla na krupnije listiće. Sve sam dobro zabiberila (jer pečurke traže biber), posolila i začinila suvim biljnim začinom. Pržila sam još nekih desetak minuta, dok sva tečnost nije isparila. Ovo sam poslužila zajedno sa pljeskavicama. 

13 коментара:

  1. Zoro bravo za recept. Ja sam pre neki dan spremala pohovane bukovače ali mi ovo izgleda ukusnije.♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Zoro recept je odličan,bukovače baš volim,vjerujem da su prefine na ovaj način:)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlično si pripremila bukovače ! Nisam ih do sada još ovakve jela, bilježim svakako recept !

    ОдговориИзбриши
  4. Vrlo interesantno i jaaaako upotrebljivo, savršena večerica, razna salata i jedna ovakva pljeskavica, super.

    ОдговориИзбриши
  5. Mi jako volimo bukovace. Obicno ih pohujemo u pivskom testu. Nisam nikada pravila pljeskavice od bukovaca, a sigurno su odlicne! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман06 фебруар, 2013

    nemojte ovo praviti nista nevalja a kao sto primecujem svi hvalite ovaj recept a niste ga ni probali ja sam ga probao i nista nevalja raspadaju se ove pljeskavice,moja preporuka je dosta super lepka da se natrpa u njih da ostanu u svojoj prvobitnoj formi.Ili ako hovete da spasite smesu napravite je u obliku rolata i ispecite u reni i tako ce ovaj cudesan recept da prezivi...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sidarta, žao mi je što ti nije uspeo ovaj recept, ali verovatno još trebaš učiti da kuvaš i da se snalaziš u kuhinji. Kao što se vidi na mojim fotografijama, pljeskavice se ne raspadaju i recept je u redu. Mislim da nije korektno da zbog tvog neuspelog pokušaja ovako pakosno i zlobno komentarišeš. I JOŠ NEŠTO, AKO VEĆ PIŠEŠ, POKUŠAJ DA PRAVILNO KORISTIŠ PRAVOPIS I ZNAKOVE INTERPUNKCIJE...

      Избриши
    2. Na žalost tek sad posle, naravno uspešnog pripremanja, pročitah ovaj neumesni komentar, nekompetentnog početnika u kulinarstvu.
      Moguće je da "dotični" nije upalio plin ili uključio ringlu, jer to u receptu ne piše :) ili je baš tad nestalo struje na fazi na kojoj je šporet priključen. Toliko o tome.

      Recept je više nego odličan i jako jednostavan za pripremu, stim što sam ja stavio malo manje soli ali dodao Soja sosa (Patreco - Nosafood Vijetnam) samo taj jer ne sladi kao ostali.

      Izvanredne su pljeskavice, verujem da su odlične i bez Soja sosa, stvar ukusa.

      Избриши
    3. Baštovan, hvala ti na divnom komentaru, vidi se da imaš iskustva u kulinarstvu i drago mi je što si isprobao ovaj jednostavan recept i da si zadovoljan, tako da si demantovao Sidarta, koji je kako kažeš početnik u kuvanju. Ova ideja sa dodatkom soja sosa mi je interesantna, tako da vredi probati. Pozdrav!

      Избриши
  7. Анониман25 август, 2013

    Sidarta je u pravu, receptu nesto fali...mozda brasno?
    Probala sam i raspada se na sve strane, a nisam pocetnik.

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман29 јануар, 2014

    pa pise brasno :)

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман29 јануар, 2014

    a cim ima brasna i jaje je tu :) nema teorije da se raspada :) ja nisam pocetnik i gledajuci samo sastojke vidim da je sve ok :) veliki plus za recepat :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман, hvala što realno komentarišeš, ali, nažalost, ima i onih koji će zlonamerno kritikovati nečije recepte, jer se razočaraju što im jednostavno zbog njihove greške nešto ne uspe ili u nečemu pogreše. Treba uneti i malo ljubavi u pripremi hrane...

      Избриши