субота, 4. фебруар 2012.

Salata sa suvim paprikama i paradajzom

           Ovu salatu je nekada davno, spremala moja majka, i sećam se da sam bila oduševljena njenim ukusom. Obzirom da je moj suprug ovog leta sušio paprike a ja paradajz na suncu Sušene paprike i paradajz
konačno sam se setila da je i ja spremim svojim ukućanima.
Potrebno je:
suve paprike (odokativno)
sušen paradajz (odokativno)
praziluk (odokativno)
ulje obično ili maslinovo
so
Priprema:
          Suve paprike, stavite u vrelu vodu da odstoje dok malo ne odmekšaju. To isto uradite i sa sušenim paradajzom. Praziluk isecite na kolutove. U odgovarajuću posudu stavite suve paprike i paradajz, predhodno oceđenih od vode, dodajte isečen praziluk, posolite i dodajte ulje.

          Ja sam po vrhu posipala i malo proprženog susama, jer salati daje poseban šmek...



1 коментар:

  1. Jako mi je primamljiva ova salata, mogu si zamisliti divan okus sušenog povrća i to baš u ovo snježno i zimsko vrijeme. No, sanjam sušenu papriku, kod nas toga nema!

    ОдговориИзбриши