среда, 29. фебруар 2012.

Kuglice sa expandiranim pirinčem


              Nešto mi se prijelo slatko, a nemam vremena da čekam. Nisam htela nešto jako i kalorično, već više neku zdraviju varijantu i setim se da imam expandirani pirinač, pa tako nastade ovaj odokativni slatkiš, kome sam smislila i sam naslov.
Potrebno je:
oko 100 gr expandiranog pirinča
oko 100 gr čokolade za kuvanje
2-3 kašike meda
oko 50 gr kornflexa i
oko 1/2 pakle margarina
Priprema:
               U odgovarajućem sudu otopite med, margarin i čokoladu. Kada se lepo otopi ubacite kornflex i expandirani pirinač i sve dobro promešajte.

               Sklonite sa vatre i kašikom vadite gomilice, stavljajte ih u papirnate korpice. Ja sam u malu šoljicu stavljala masu, lepo pritiskala uza zid šoljice, pa istresala na tacnu. Možete kako god želite.  Ovo je morate priznati izuzetno brza i zdrava poslastica a uz to deluje interesantno.
PS. Ja nisam dodavala šećer namerno, jer izbegavam isuviše slatko, a vi možete, naravno, svakako nećete pokvariti.

1 коментар: